ajajaj ;(

heeejj :)
kom hem från skolan för typ en liten stund sen :)
onsdagar e sjukt tråkiga!!!;/
men iaf det var typ en kille i min klass som blev typ slagen å as mke typ sparkad
av en konstig kille som går på nån sån här hjälp skola lr va man säger dom som typ har svårt alla
säger typ sär skola men det är ingen sån..
men iaf så han fick fara hem han skulle typ på akuten lr nåt.....
shiiitaaa läskigt jue!
men iaf igår tog jag ju svinis sprutan det gjorde inte så ont det kändes knappt tkr jag:)
men idag har jag haft sjukt ont å bara jag rör på armen så gör det ont...;(
men iaf ikv blire ingen träning för min del tror inte att min arm skulle klara det..
pallar inte skriva mer,
harebäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0