äntligen!♥☺

hejjsannn :)
kom typ hem från mina kusiner för 1 timmme sen ☺
det var shitaa kuul!!!
världens sötaste bebis har jag som kusin :]
hihih söt som fan svårt å hitta nåt sötare!!
men dom har en as läskig hund oxå den e bigga!!!
den hoppa upp på mig det var shiiiitt läskigt :]]
men iaf har inte skrivit på länge..
har varit rätt upptagen säger vi som :]
men iaf i fredags sov nellie här:D
det var asa kuul!! sen igår var jag på stan med först nellie men sen fot hon hem
å dåe var jag med saga å mattepatte vi hade sjukt me kul!!
sen dåe jag kom hem frågade vi om dom fick sova här å det fick dom på ett villkor.
att jag städa mitt rum innan dom kom hehe:]
så jag gjorde det sen kom dom å vi hade lite damp å såe såg vi på the proposal lr vad den heter
den var shiiitaa bra !!
sen gick vi ner i källarn å typ flumma å tog kort å spela in filmer ti typ 2 sen låg vi å prata
till 3 :)
sen vakna jag imorse kl halv 12 av att dom typ skrek ;ppppp
men iaf nu ska jag gå å se oth så ni får har bäst!!♥☺



sååe sjuuukt kul!! ♥☺ (ni måste se hela!)

//Määäätiiilldaaa!♥♫

Kommentarer
Postat av: MATILDA!;D;D;;D;D;D

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA,

to the window, to the window, to the walls, to the walls, to the...

:p HAHHAHHAA xxd<3

2009-12-14 @ 18:14:35
Postat av: MATILDA!;D;D;;D;D;D

HAHAHAHHAHA flumflum..:]

2009-12-14 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0