:)

Heeejsaan:D
sitter här ensam hemma i vårt stora hus i florida..
mamma pappa & olivia är på stranden å dom andra är & shoppar:D
idag är det lite svag sol fast varmt i luften inte lika varmt som det var igår.... men igår vare ttyp 25 grader fett skönt ! fast konstigt nog så var det 25grader i poolen idag & 22 igår;o

menmen idag är det jue nyårsafton hoppas alla får det kul :D det är jue bara 3 h kvar för er..
för oss är det 9 h kvar eftersom vi är 6 h efter er:]
och igår kom jag och olivia på att vårat 2009 blir längre än erat och vårat 2010 blir kortare..:p
skumt..
men aja nu ska jag gå och sätta på mina nyårs naglar som jag gjort:D
har shoppat as mke saker (kläder) här bland annat kläder dåe och lösnaglar och nagellack:]
pussss;*


hihihih vi bjuuu!!
venne om jag fick lägga in för olivia menmen alla vet att hon e oserri!






Kommentarer
Postat av: ggggggggggggggggg4eereyth

kille?------------------->

2010-01-03 @ 18:42:47
Postat av: sagaaa;]

ASSÅ NI E ASLIKA;O

2010-01-05 @ 23:49:33
Postat av: USA bella



rolig bild

2010-01-09 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0