halojjsann:]

hejsann☺♥
sitter å lyssnar på musik å lite mer men nyss var jag servitris till min olivia å hennes pojkvän :]
dom firar sin 2 års dag så alla kan säga grattis;p
men iaf idag efter skolan for jag på stan i typ 1 h med matilda å alicia å köpt julklapp☺
men sen for jag hem å typ sjöng singstar å så kom olivia hem  å sjöng med mig ::]
men sen har jag inte gjort så mke mer men ikv ska vi typ till mina kusiner!!!!:DDDDDD
jag har fått en ny kusin assåe nyfödd det ska bli skit kul å träffa lilla viggo som han heter ☺♥
men iaf ska typ äta nu så vi ses!
btw imoeen blire sova över på skolan najjsbajjs... Jag , mattepatte ,alleballe å moatoa ska dampa hoppas jag!!!:]]]
harebäst!♥



xoxo//Lunndbeerg♥☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0