34...

♥chaaachaa :D
sitter här å lyssnar på lite musik,
har precis kommit hem från ronja...
ida i skolan hade vi typ skogsbrännboll å då var jag brännare å som kanske alla redan vet
såe har jag jue mina skills, å jag snubbla på en liten stubbe som knappt syntes  sen föll
jag framlänges rakt mot en sten hög sen for jag med handen mellan 2 stenar å typ vred till den
å då böjdes min arm å jag föll ännu mer mot stenarna å landade med magen mot en stor sten å typ tappa andan ;///

sen har jag varit med linn det var typ as kul som vanligt!:D
Linn e alltid den man har roligast me!♥
men iaf sen for jag till nolia å kolla lite ,,
å typ gick å träffa ronja sen for vi hem till ronja å typ inte gjorde så mke men det var ändå kul!
sen så for jag hem å nu sitter jag här! ♥
aja imorrn hoppas jag att jag kan va med olivia men detkanske inte går ;/
men man får hoppas!♥
34 dar kvar nu TAGGATAGGATAGGATAGGA!!!!!!!!♥
men nu ska jag inte skriva mer skriver mer imorrn !
hare bäst!♥


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: Emmaa!♥

NAJJS BLOGG!♥

2009-11-18 @ 15:56:33
URL: http://emanilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0