AMANDA LUNDGREN! <3

Amanda Lundgren!♥
Du e den bästa som finns,
älskardig otroligt mke!
fatta hur mke du betyder!
då jag tänker på dig så slår mitt
hjärta 1000000 slag på 1 sekund du får mig att må bra!
om jag har tråkigt tänker jag på dig,
å om du skulle försvinna
 från mitt liv skulle jagmå dåligt resten av livet!!
jag ska aldrig sluta älska dig!<3
har inte känt dig länge
men du är en underbar människa har jag insett å jag kan
prata om allt med dig!
det finns ingen som ens e lik dig!
Föralltid?! :] ♥
pusspådigminlillaängel!♥
//Matilda Lundberg.

pusspådigminlillaängel!♥
//Matilda Lundberg.


Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar dig matilda! ;* kan inte beskrvia dig med ord;*

FÖRALLTID<3 du är min ängel som lyser upp min daaag ;*

2009-11-10 @ 18:19:09
Postat av: amanda

Älskar dig matilda! ;* kan inte beskrvia dig med ord;*

FÖRALLTID<3 du är min ängel som lyser upp min daaag ;*

2009-11-10 @ 18:19:46
URL: http://amandasfinablogg.blogg.se/
Postat av: jessicaahlm

sv: å tack så mke:)<33

2009-11-12 @ 15:41:02
URL: http://ahhlmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0