chill!♥

tjosannhoppsann alla söta läsare (inte så många menmen ;/) ♥
idag har jag inte gjort spec mke typ tv sen varit å ätit hos farmor å sett innebandy :D
jag såg typ ume city söder mot ssk tror jag det va ;pppp
city vann iaf med 11-3 det är jue huvudsaken ;]
men iaf sen dåe jag kom hem hade cyklat i spöregnet typ en bit så fråga jag pappa om han kunde sjutsa mig
till nolia för jag hade tråkigt å skulle kolla om nån kul hade träning lr nåt ;ppp
dåe kom typ tjejerna hem från åsele där dom hade spelat match :)
dom hade typ förlorat me 5-2 ....
sen så då jag kom hem så hade mamma satt på bastun så gick ner å satte mig å såg på playa del sol i bastun
fett me chiiiill assåee!! :D
men iaf imorrn börjar typ hälso veckan (stavning) det kmr nog va ganska drygt kan jag gissa men vem vet
kanske as kul :D
btw nu fick jag höra min andra 3 mening sjunga matheus å han var JÄV*IGT braaaa!!!!!!!! ;D
asså alla i min släkt kan typ sjunga utom jag ;(((((((((((((
nu blir jag jue ledsen! ;(
sen såe börjar nedräkningen till florida 36 dagar :D
nu ska jag gå å sussa ;p
hare bäst!♥


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0