skola ;////

hejsaann:)
idag var skola ;(((((((((((((((((
det var inge kul menmen man får stå ut det är inte så länge kvar till florida mindre än 2 månader :]]]]]]]]]]]]
idag fick vi en as söt kalender av skolan DEN ÄR ROSA!!!!!!<33333
hehe jag är beronde av rosa ::]
nu bråkar jag med matilda heh asså inte riktigt bråk bara om en sak som hon vet att hon har fel!!;p
men iaf ikv äre hockey träning som gäller men det är typ pinsamt för jag suger sen är alla hur bra som helst ;/
men aja kan jue iaf åka skridskor:]]]]]]]]
alla tror att jag ska vara jätte bra på åka på hockey skridskor för jag har åkt konståkning 3 ½ år,,,
men det är typ hur stor skillnad som helst särskilt dåe jag inte kan knyta sånna skridskor så dom sitter as löst ,,
heheh...
men nu ska jag typ äta skriver senare hare bäst!!


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0