Sundayyy...

hejjsannn :D
just nu sitter jag me min syrra å lyssnar ja lite på musik å ser på tv :)
idag har jag varit med amanda olivia nellie ida å maja♥,
det va as kul vi typ prata ringde lite å lite mer :d
men iaf sen har jag sett oth å gossip girl såklart :)
imorrn blire skola sen träning ...
å på tisdag så ska jag å min kusin ronja gå å se new moon♥
men juste idag fick jag 100 p på aplotten jag e så jävla stolt för jag ligger 2a :]]]]]
men har inge mer att skriva skriver imorrn ska försöka å skriva på morron oxå om jag hinner men
förvänta er inte att jag kmr hinna ;pppp
men harebäst!♥


jadu min syrra är ju bara bést på å ta kort hehe :] ♥ 


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0