va ska man säga? :D

tjoosannhoppsann :]
ni har säkert sett mitt å matildas random video ;ppppp
annars kan ni bara kolla här nedanför ;p
men iaf idag vare jue skola :/
först svenska sen engelska :)
men iaf på svenskan så fick jag typ dmap utbrottt på jacke hehehe;pp
men ni vet inte hur han är jag bryr mig inte om han ser det här jag blir bara glad!!
så jacke om du ser det här så har jag ett medelande till dig : VÄX UPP!!!

jadu det var det .......
sen efter skolan så for jag hem med matilda vi hade typ lite damp men inte så mke  ;ppp
ni ser jue videon vi hade tråkigt i början så ... ;p
men sen vare innebandyträning till skoldm :)
det var väll kul men fick typ ont i hjärtat ;/
ikv blire nog typ läxor sen ska jag kanske följa på linns träning :)
men iaf nu ska jag gå ner å dusha sen blire väll läxor har KEMIPROV imorrn å har inte tränat nåt ;o
men hare bäst!<3


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: LINN

Sv: aldrig

2009-11-10 @ 17:39:29
URL: http://loovlyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0