walking in memphis...

hejjsann :D
just nu så eggar walking in memphis den e sjukt bra jue! :]
idag har jag varit i skolan å dåe hade vi först typ idrott-basket sen so å på so´n
fick vi glass fast alla klasser fick det men det var iaf gott :]
sen vare matte å jag skulle göra ett a4 papper bak ¨å framsida med division å jag han 1 ½ sida hehehe
jag prata me bengan typ hela lektionen... ;p sen livråd det var as tråkigt typ :(
men iaf ikv tror jag ja ska träna men igår dåe jag va hos amanda så slog jag i den här knölen på sidan av foten
i hennes byrå så har jäv*igt ont å det skaver om jag har skor så venne om jag kan träna men får hoppas :]
men har tänkt å göra en frågestund nu så ni får fråga lite :]
men harebäst!♥


         ↑
dagens outfit:
svart tröja: pappas♥
vitt linne: vettefan;p
svarta glansiga tights: konståkning ;p


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0