´Blame it on the boggie;p

heloo ;p
idag har jag varit i skolan å då hade vi typ engelska idrott å so :)
på engelskan så får vi typ en låt text med nåra luckor sen frå vi lyssna på låten
å försöka höra vad det ska stå i luckorna det är typ kuul;p
idag vare blame it on the boggie-michael jackson;p
aja sen efter skolan va jag med matilda sandberg ;p
vi gjorde typ inte ¨så mke satt vid datan å jag gjorde frisyrer på matilda :)
det var kuul ;p
men ikv blire nog hemma å chilla å se på tv :)
fick välja mat idag för min syrra å mamma ska typ bort å då blire kinamat såklart hehe gottgott:)
men imorrn äre dans är inte riktigt så taggad det är jue 10 på morron så är alltid as trött;p
men nu ska jag vara lite social på apb så skriver mer ikv :)
Btw vem hejar ni på idol?
jag hejar leett på Tove å Erik!!
pusshejj<3


hehe en av frisyrerna som jag gjorde på matilda :]


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0