Cp prov!! ;/

tjoooo;p
glömde skriva igår men jag gjorde typ inte så mke förutom att jag var med ida å mattis å såg på typ lite filmer jag gjort med kompisar :)
men idag hare varit skola som vanligt!:)
först eng sådär läste först ljudet av ditt hjärta å den är sjukt bra!!!:)
sen vare idrott det var inte så kuul sprang cooper lr vade nu heter å det är inte kuul!!!;/
sen vare so prov lite läskigt tyckte jag första provet fast jag kunde allt innan men sen så fick
jag black out såklart;/ å det var på världshaven å dom har jag tränat på å jag kunde dom innan !
fan vrf händer alltid sånt här det är så jävla drygt!!!;(
aja sen fick vi läsa då vi var klart med provet å då fick jag fortsätta med min bästa bok!
sen ville jag typ inte sluta läsa:]
men vi fick sluta typ 20 min tidigare ;p
sen blev det hem å sitta vid datan som vanligt ;p
det var typ as äcklig idag på skolan nån som håller med? :]
aja pallar inte skriva mer skriver ikv tror jag :)
pusshejj<3


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0