:):):)

hejj hejj :)
har inte skrivit på 2 dar typ men förlåt :]
men nu skriver jag jue ;d
på hockeyn vare väll sådär det var lite drygt för matilda alicia lukas å ludde satt å prata hela matchen allvarligt ;p
sen igår så hade jag dans jue sen så vid halv 4 så for vi till mina kusiner på släktkalas :)
det var as gott fika å faktiskt väldigt kuul :]
men iaf sen så for jag hem till oivia direkt <3
det var as kuul det var typ jag olivia å felix först så satt vi typ å prata å lyssna på musik å lite mer sen skickade olivia sms från min mobil att alla skulle logga in på msn å adda olivia så då loggade vi in sen så logga typ sötasteida in så vi chattade typ ett tag me henne sen gick jag å olivia ner å kolla på fotboll men fick typ inte se mer då danmark hade gjort mål för felix mamma blev så sur hahah ;p
men iaf sen sov jag hos olivia å vi hade kuul;p
på morron så kom jag på en as bra låt;p å olivia spelade in sentog olivia kort på mig å då blev det fight ;p
men iaf sen så ida så har jag varit med olivia ida nellie:)
vi var först på hockey å då var vi med linn å julle oxå:)
det var p97 som spela typ löven mot övik tror jagdom sa;)
det blev 4-2 till löven iaf :)
sen for vi hem till mig å typ såg tv smsa å prata lite :)
sen så for dom hem då kollade jag mer på tv å smsade :]
sen så nu har jagg nyss fikat å gjort läxan ::)
men imorrn ska jag typ va med minlillaälsklingsamanda :] <3
men pallar inte skriva mer det blev ganska mke :]
skriver mer imorrn ;]
pussheejj<3

     
sämst ljus ;p        ♥min sötaste!♥       ♥humlis♥               ♥älskkk♥
  
♥Ida blixt♥


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0