filmtajm ;p

tjoosannhoppsann :p
nu har jag nyss sett bring it on again (film) har sett den typ 100 ggr förut men den är as bra!
på hockeyn gick det väll sådär jag är inte spec bra men jag har faktiskt inte stått på hockeyskridskor sen typ julas ;p aja men jag kunde inte vara med riktigt hela träningen
fick så sjukt ont i huvet så jag ska inteträna imorrn måste vila menmen kanske onsda torsda freda ;p
men nu så ska jag typ gå upp å se en  till film hehe är lite film galen just nu det var typ minst 1 månad sen jag såg en film som inte gick på tv å på tv äre bara typ dåliga filmer;p
asså tack så jätte mke jossan designen å headern blev jätte fin thxthxthx:]
aja ska gå nu skriver mer imorrn:)
pusshejj<3



så jäla liten man va 08..
xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0