go´kväll...

tjoosannhoppsann :)
ska typ snart gå upp å läsa är as trött!!;p
men jag tänkte att jag måste skriva ett inlägg först:)
igår skrev jag inget men jag var iaf med min kusin Ronja sen så sov jag hos linn
å jvi skrattade så mke att jag fick ont i huvet å magen :]
vi var med amanda å ni som knr henne vet hur hon är hon är så sjukt rolig kan typ aldrig sluta skratta :]
men idag har jag varit med linn typ hela dan nästan :)
först var vi på innebandy dm final :)
jonte spelade å vann med 10-3 mot täfte tror jag;p
sen så blev det löven match det var väll kul men har typ ont i ryggen för nåra killar satt å sparka på
mitt ryggstöd;p
hahahahahahahahahahah;p
men imornn äre skola som vanligt å tror inte det blir så mke efter det blir nog samma som alltid jag är med min älskade data;p
men nu ska jag gå skriver imorrn:)
pusshej<3


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0