hallo;p

hallo;p
idag har jag haft tyska i skolan hahahaha  as kuul NOOT så jävla drygt!! å läraren är inte bra typ;/
men iaf det måste ha varit den drygaste dagen ever idag i skolan!!!
först no/kemi i 3 timmar TRÅÅÅK!!
sen tyska dåe i 1 å ½ timme DRYGASTE läraren!!
sen matte i 1 å ½ timme fast det gick typ bättre på matten än va det brukar göra men det är fortfarande det
värsta ämnet!!!;/
nu är jag typ trött å fryser om mina händer har haft vantar hela dan;p
men inte nu för då kan jag inte skriva ;p
ska typ snart ätasen blire umedalen :]
men nu pallar jag inte skriva mer ska sitta å digga musiik på spotify haha;p
skriver mer ikv:]
pusshej<3

       as oseriös!!!
               ↓
 
   xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0