HÖST......

hejjhejj,,
nu har hösten kommit ;/
första frosten idag å minusgrader inte kuul!!;/
förlåt att jag inte skrev mer igår men jag hann typ inte för jag for å kolla på hockey sen så skulle jag se idol sen efter idol orkade jag inte:]
men iaf i måndags så var jag på stan med linn där köpte jag pengar till mobilen subway å en tröja från h&m :)
Då vi var på stan så började det regna lr hagla venne riktigt så jag å linn skulle springa till rådhuskiosken för jag skulle köpa pengar till mobilen dåe sen så hade jag inga pengar så sparng vi till en atomat (stavarn ;p) så sen så sprang vi tbx till rådhuskiosken sen köpte jag pengar till mobilen sen så skulle jag ladda in dom å då var mobilen borta,,
så vi sprang å leta överallt vi hade varit men vi hittade den inte sen så gick vi till wow (frisörsalong) å fick låna telefonen å ringde min mobil dåe,, men det var inget svar sen ringde linn sin pappa så kom han å hämta oss för jag skulle följa på linns träning så sen då jag kom hem efter linns träning dåe så hade en kille i min klass mamma hittat min mobil å så hade min bästa storasysster träffat henne å hämtat den!! tack så jätte mke olivia :]
sen så for jag å pappa å lämna en chokladask dom tack till hon som hittat den dåe :)
sen i tisdags så slutade vi kvart över 11 för vi hade ingen lärare;p
sen så hade jag glömt min ´hemma nyckel så jag kunde inte komma in förrän typ halv 6 lr nåt så jag for till haga å var där till typ 2 sen så var jag med vd å mona å typ åt hos vd sen så var vi i en lekpark utanför henne å där finns det typ en klätterställning av trä som är ganska gammal å där gjorde vi nån konstig sak typ hoppade på en jogaboll å höll i oss i den å jag är jue så osmidig å fick typ 10 stickor ;/
sen vendela bor bredvid min farmor som har nyckel hem till mig!! :)
så jag gick dit sen så fick jag sjuts hem å hon öppna för mig sen hade jag min cykel på stan så hon sjutsa mig till stan å hämta min cykel så då slapp jag gå;)
min farmor är den bästa ever ;p
sen då jag kom hem så frös jag as mke jag la mig först under en filt å såg på tv men jag frös fortfarande så jag hämtade mitt täcke oxå men jag frös ändåmen jag nöjde mig så sen så hade jag mysigt å såg på tv med högsta vol typ sen somna jag å vaknade inte förän pappa kom upp å väckte mig för viu skulle äta;p
men iaf sen så såg jag på tv hela kvällen :)
sen igår så vare ju skola igen å efter så gjorde jag inte så mke men på kvällen for jag jue på hockey:)
idag hade vi specialidrott på skolan å jag har jue dans i rosa huset så for ner å kolla lite på stan efter :) sen har jag suttit hemma vid datan sen jag kom hem :)
ikv blire kompisar mer dator lr tvn:)
blev ett sjukt långt inlägg idag fattar om ni inte orkar läsa allt men brý :)


den konstiga saken jag gjorde i tisdags med mona å vd:)<3

i måndags på stan med linn:)<3


min lilla tröja  från h&m :) <3

inte kul med alla stickor!! ;/ ;p

alltid lika kul i skolan med er ;p <3

karl;p

aja ska gå nu pusshejj<3



xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolaaaaaaa :)

2009-10-01 @ 20:29:06
Postat av: höhöh,

drygt att skriva? ;o

2009-10-02 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0