ishall=kall!!

hejjhejj alla söta som läser min lilla blogg :]
sitter å funderar på vad jag ska göra bättre med min blogg ,, ni får gärna hjälpa :]
för jag vet jue liksom vad ni tkr om den å så men ni får komentera å säga vad ni tkr :]
säg vad som helst så kan jag jue försöka men det kanske inte
går å göra allt men jag försöker göra allt för att förbättra den:]
men iaf har jue vari t på ishallen nu ikv :)
var å kolla på olivias å monas träning med vd men vi såg typ 10 min för i ishallen vare iskallt!! ::]
men vi satt typ å prata å lite :]
imorrn äre skola å jag ska typ börja badminton lr ska iaf testa :]
så då äre träning imorrn :)
men nu tkr jag att ni ska kolla på min å linns blogg å komentera på frågestunden för då blir jag GLAD!! :D
kolla här--->http://fotbollsflikkor.blogg.se/2009/october/fragestund.html#comment 
glöm inte att komentera!!
aja nu ska jag gå skriver imorrn :)
pusshej<3



        ↑
as gammal :]

xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0