Kuulkuul!

hejjhejj :)
har inte typ skrivit på 2 dar nu ;p
menmen har varit lite upptagen lr upptagen
å upptagen har inte kommit ihåg;p
aja i måndags hände typ inget spec sen igår så fick jag inte sitta vid
datan mer då jag precis hade tänkt skriva ett inlägg ;/
jag kmr kanske inte skriva så mke mer än högst 2 inlägg per dag för jag
får bara sitta vid datan/tvn 2 timmar per dag typ för jag annars äre bara det jag gör typ ;/
aja idag slutade typ alla kl kvart över 11 det gör vi imorrn å på torsdag oxå för
det är typ utväcklingssamtal:)
idag efter skolan så for jag ida ronja å linn på stan å kolla lite å så:)
linn skulle vara med amanda sen för hon hade samtal då typ;p
men sen kom hon å då gick hon å linn lite :)
å jag ronja å ida kollade typ på skor jag provadse minst 10 par heheh:]
hittade 1 par som jag verkligen älskade ååh jag vill ha dom!! :]
aja sen så for vi till ida på umedalen!!!! fattar inte att jag orka cykla dit jag som har så
Jä*la dålig kondition ;p
sen då vi kom dit så var vi med nellie å amanda det var typ as kul hade aldrig träffat amanda förut men
hon verkade as snäll :]
vi pratade mest typ,, sen hade ida träning på nolia å då följde jag ronja å nellie med :)
sen kom amanda lite senare å vi var typ med jessica ett litet tag :)
men sen följde jag ronja hem en bit sen blev det hem å äta pankakor med blåbär mumsmums!:]
men nu ska jag fixa lite saker skriver mer imorrn :)
pusshej<3
juste lite bilder kmr här:) <3



Sötaste Ronja å nellie!<3


hahah så jä*la kul det var haha sämst att ja inte vet hur man lägger
ut filmer ;/ <3


Linn,.<3



Vill bara att ni ska veta att jag
älskar er så sjukt mke tjejer ni betyder allt!<3



Dagens outfit :)

kofta:h&m :)
Linne: gina tricot :)
jeans tights:h&m :)
Midje skärp:hör till en klänning från lindex :)



xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0