lalalalala;p

hejjhejj:)
gör typ inte så mke förutom musiik :]
jag var jue på den där saken på skolan å alla hade rätt sofie var så jä*la bra typ grät å nu är jag
avundsjuk!! ;/
maja var jue såklart oxå hur bra som helst asså vrf är alla så bra på att sjunga jag får jue typ damp!! ;]
men iaf sen nu har jag suttit framför tvn ätit å smsat mke :]
imorrn slutar vi 3 ;/
sen så ska jag hem då blire tvn lr datan sen efter maten ska jag typ va med nellie å ida :]
det blir säkert as kul:]
men nu ska jag lägga ut en bild på mina fina kläder ;]

as dålig skärpa vet men det var inge bra ljus;/

pusshejj<3

 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: Nällieeh

Vi ska ha roligast ;]

2009-10-07 @ 17:25:31
Postat av: maja

nejju jag söög :( <3

2009-10-08 @ 18:15:30
URL: http://livetommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0