Ronja Ericson!<3

hejhej :)
hann inte skriva igår var med ronja hela dagen å sen vid halv 5 hade jag utväcklingssamtal
sen blev det hockey med sötronja :) <3
idag har jag oxå varit med ronja;p
vi var typ å kolla på skor å sånt:)
igår övertalade ronja mig att jag skulle prova på hockey hahaha;p
ska typ göra det på måndag om jag får dåe:)
aja jag å ronja har tagit bilder idag som jag kan lägga in det kanske inte är bäst skärpa på
mina bilder som ni kanske har sett men det är för det är min mobil jag tar dom flesta korten å den har ingen bra kamera!!;/ ;p
men aja imorrn blire väll inget spec vad jag vet kanske nå kompisar lr nåt:)
men nu ska jag lägga in bilder pusshejj<3


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0