skola;/

hejjhejj:)
idag har det jue varit skola först idrott å då hade vi såklart det värst som finns (orientering),
då jag orienterade så skulle jag gå till andra kontrollen som var ungefär 10 meter bort å jag snubbla minst 12 ggr på 10 meter ;]
jag är så jäkla skillad!! efter det så hade jag ont i mitt cp knä!!
aja vi klarade alla kontroller iaf;p
alla gjorde 2 kartor förutom vi heheh:]
men iaf sen hade vi so det var väll sådär men sen vare lunch det var as äcklig mat !!!
sen CP MATTE!!!!
sisst hade vi typ livråd det var typ inte kuul ;/
men iaf ikv ska jag på hockey det ska bli kuul ;p
fast jag kmr typ inte ha nån kompis förrän nån gång vi halv 8/8 då kmr Ronja å Alicia lr tror det iaf :)
dom har typ träning till halv 8 :]
igår var jag med Linn i 23 timmar i sträck det var as kuul på lördag kvällen så var vi typ as flummiga å
gjorde en as konstig dans ;p
men iaf sen igår satt vi typ bara vid datan:]
å en tjej som heter josefine tror jag gjorde en as snygg design å header till oss ni kan jue kolla å
säga vad ni tkr http://fotbollsflikkor.blogg.se/ :]
men nu ska jag gå :]
pusshejj<3

 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0