what happens now then?

hallo ;p
nu sitter jag här å lyssnar på musiik å väntar på maten :)
imorse då jag vaknade blev jag jätte sur!!
för jag skulle på hockey match kl 11 å jag vaknade 5 över trodde jag haha,,
sen då jag kom ner å börja skälla på pappa att han inte väckt mig så sa han ba men matilda
tare lungt kl är bara 5 över 10 jag ba juste man ställde om klockorna inatt jue ;p
sen så åt jag frukost sen sjutsade pappa mig på hockeyn ;p
sen så fick jag åka hem med linns pappa ;p
sen då jag kom hem så satte jag mig vid datan å feter typ 20 min kom min pappa hem
å dåe hade han varit å fixat lite hockey saker å bytt väskan som vi köpte ighår för den sat på
nåt konstigt sätt så jag fick en snyggare kan lägga ut bild senare :)
ikv blire nog hemma vid tvn för det är ju gossip girl å one three hill å det vill jag inte missa  ;]
men nu ska jag äta pusshejj<3


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer
Postat av: adam

nice blogg ;)

2009-10-26 @ 10:03:22
Postat av: mmmmmmmmmmmmmmackaaaann

yeeahaaaahah :D

2009-10-26 @ 10:10:53
Postat av: jessicaahlm

fon blogg!:)<3

hahaah, vad tur du hade då!

2009-10-26 @ 10:14:22
URL: http://ahhlmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0