Draft: Sept. 27, 2009

hejjsan :)
sitter å lyssnar på musiik ..
idag har det inte hänt nåt spec förutom att jag städat ;/ å bakat :D
men iaf ikv tror jag att det blir tvn måste jue se one tree hill å top model :)
har tråkigt nu mina kompisar är typ på fortet men är pank så kunde inte följa sen skulle jag jue städa ;/
juste igår kvl så var jag jue med olivia,, det var typ kuul för så gjorde vi inte såå mke men sen så gick vi till
mona å där va vi med mona å amanda där prata vi typ å lite mer det var as kul ;p
tog lite kort som kmr nu :)


älskarej mest bby du betyder allt!<3 Lämna mig aldrig?!

  
Jag är inget utan dig!<3

men nu ska jag göra nåt  venne vad men ska väll kunna komma på nåt å göra :)
skriver mer senare :)
pusshejj<3

 
xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0