;/

Hejj,,
är sjuk ida oxå inte kul!! ;o
har as ont i halsen fast inte lika som igår kanske har hallsfluss vem vet ;o
menmen gör inget spec,,
ída blir väll ungefär likadant som igår ser på tv till 13.00 sen kmr farmor med
mat så äter jag sen går jag upp till tvn igen ;]
menmen kanske ska försöka hitta på nåt annat typ rita lr nåt ;]
aja i morse trodde jag att jag kunde gå till skolan för jag kände inte riktigt efetr så bra ;p
men iaf så jag vakna först kvart i 7 sen somna jag om som inte var meningen så vakna jag kvart i 8
å vi börja kvart över 8 så jag skyndade å äta frukost sen så kände jag hur ont jag hade å då
tyckte mamma att jag skulle stanna hemma ida oxå,
men måste vara frisk imorrn för då har vi elevensval fast jag vill ändå va sjuk för vi ska typ ha nån
övelevnads sak i skogen å det verkar inte spec kul ;o
men aja pallar inte skriva mer skriver senare ida ;]
pusshejj<3




Älskade syster minnen:]

xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0