:)

hejsan:)
jag glömde skriva igår efter träningen förlåt :/
men iaf ska skriva va som hände lilla mig igår;p
ja så här vare: först så åkte jag till holmsund å spela golf,, sen så for vi jue hem å då åt jag alicia matilda å lukas hemma hos mig ,, sen så gick jag ut till busshållplatsen å sen kom bussen så jag for till ersboda (badmintonstadion) å sen spela jag jue badminton å så sen så hade jag jätte brottom till bussen hem,,
så jag sprang jag ut till busshållplatsen så kom precis 5an å såklart så tänkte jag inget förän jag hade börjat slappna av så jag hade ju gått på på fel sida å jag for ut till ersmark då jag skulle till haga jag är en sån noob åker aldrig buss så vet typ inget :]
men iaf sen så fick jag som tur va åka med samma buss hem :] PINSAMT! ;]
men iaf idag så har jag varit i skolan först hade vi engelska fast vi hade typ vikarie så vi hade typ ingen engelska vi läste först sen körde vi nån tråkig lek;p
men sen så hade vi idrott (friidrott) å jag var funktionär som inte var kul!! ;p
sen vare lunch sen hade vi so ;p
sen blev det hem å sitta vid datan ;p
men ikv blire kanske hockey ;]
men annars kompis datan lr tvn :)
pallar inte skriva mer skriver senare :)
pusshej<3

 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0