Fotboll me boysen :P

tjooo bloggen,,
kom nyss hem från preem,,
jag var med Lukas,Joen å mattis först for vi till vildmanna å kolla på typ nåra stora som hade träning sen for vi till gräsytorna å spelade lite sen fråga nåra 95or om vi ville möta dom å då gjorde vi det,,
sen så skulle dom typ hem så då cykla vi typ en liten bit å sen skulle Lukas hem då for jag Joen å mattis till preem
å chilla lite sen kom felix han hade typ varit med ludde å filip lundin :)
Imorrn ska jag va med amanda å vi ska baka typ kladdkaka,,
det kmr bli asa kuul,, hoppas den blir god!! :]
aja nu sitter jag å lyssnar på musik å är inne på apa ska be mamma hjälpa mig med en sak på datan nu
Vi höres byebye<3



xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: joen

Najjsnajjs ;)

2009-09-04 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0