;p

hejj,.
sitter här hemma å lyssnar på musik å kollar på den här tråkiga skärmen framför mig;/
Btw är fett sugen på godis :]
men iaf igår så var jag på haga å hälsa på alla å tog typ lite bilder sen så var jag med maja å lisa å vi for till min bästa farmor som man alltid får baka hos typ :]
det var as kuul vi gjorde först frasvåfflor sen så gjorde farmor saft å vi fick typ måla lite med akrylfärg :)
målade lite med händerna haha :p
men har kort på våra vackra konstverk :) 
sen idag så har jag ju varit i skolan å så sen då jag kom hem så fikade jag sen satte jag mig vid datan :)
men ikv blire väll kompisar kanske hockey :]
men ska gå nu skriver snart ett till inlägg :)
pusshejj<3


    
         ↑                              ↑                                 ↑
lisajohansson♥               kär-lek♥            oliviaholmnerhärgestam♥

 
            ↑                                    ↑
     söta sockar♥               små gullegrisar ♥
 
    
           ↑                               ↑                                ↑    
lisas vackra skåp♥          vi är söta♥                  konstverk♥



 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer
Postat av: alvin

asså leker du amel ??? på sista blid på dig :]

2009-09-23 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0