gomorron!:P

gommorron!:P
sitter här å lyssnar på musik å väntar på att mamma kmr hem för vi hade typ ingen frukost så hon ska köpa :]
vakna typ nyss as tidigt vet fattar inte hur jag kunde vakna så här tidigt jag brukar sova minst en timme längre ;o
menmen iaf igår kväll så såg jag pirates of the caribbean typ vid världens ände lr nåt sånt,,
den sluta typ halv 1 å då gick jag å läste hehe ;P
sen somna jag väll kanske halv 2 å vaknade typ20 över 9,,
sov inte så länge menmen är typ trött men måste bli pigg för vi har match kl 12 fast då har jag säkert vaknat till ;P
men aa som jag sa så har vi match idag sen blire väll kompisar lr nåt ;)
menmen ska gå nu ,,
pusshejj<3




asså så mke kärlek till er tjejer!
fotbollskolan 2009 hade varit piss utan er!! ;]



 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0