hallådär;p

hallådär;p
sitter å kollar på trollkarlens hmligheter,,
ganska så spännande ;p
haha aja idag har vart en härlig dag med min underbara syster olivia,, det har faktiskt varit riktigt roligt :]
först så typ tog vi kort lr jag tog typ bara kort på hon :p
men iaf sen så följde jag me på marcus (olivias pojkvän) match det var inte så roligt att kolla på den för dom vann med 12-0,, men det var lite kul för det var typ en turk i det andra laget som var as konstig typ ;p
men jag va ju med olivia så det blev typ kuul :)
sen då vi kom hem så satte jag mig å såg på tv typ runs house ,
sen så kollade jag vad som skulle va lite senare å då såg jag att det var säsongspremiär för one tree hill å jag var bara tvunen att se!!
så nu kmr jag typ sitta hemma alla sönda kvällar för först äre on tree hill sen så äre privliged å top model å alla dom programen är ju typ as bra fast privliged å top model är samtidigt så det suger !! :/
men pallar inte skriva mer lägger in bilder nu å skriver mer imorrn :]
pusshej<3




























bild 1-2:Olivia,.<3

bild 3:jag å Olivia,.<3

bild 4-6:fina bilder,.:]

btw kolla på olivias blogg : http://ooliviiaa.blogg.se/


  
xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0