Hockey musikal.... :)

Tjooobre :P
kom nyss hem från Hockey musikalen,,
Lisa å Ronja va ju me som jag sa å dom var jätte bra!!!
det var as kuul för då dom stora spela matchen så gick jag å ronja ut å kolla på
TSK Böle mot umedalen ..
sen så missa jag typ det bästa :(
Lisa åkte hon är så sjukt bra i konståkning fattar inte hur man kan va så bra!! ;o
men sen så kom linn amanda å mona när det var typ 5 min kvar av fotbollen :P
så då gick vi in å kolla på 1 period sen gick vi ut å fick låna en boll av nåra kompisar till mig (mina föreldrar),,
men iaf då körde jag amanda linn å ronja stress mona ville inte vara med ,,
å vem e bäst jo jag ,, jag vann 2 av 3 å den jag inte vann så var jag bara med halva sen hoppa jag ut
för det var tråkigt så man är jue stolt!! :P
nu sitter jag här å lyssnar på musiik å skriver :P
ska lägga in lite bilder från idag tog inte så mke menmen;)
ikv ska jag kanske vara med olivia å linn om jag fick annars blire väll chill framför datan / tvn elr nå andra kompisar :))
aja pallar inte skriva mer menmen bye<3




vet att bilderna inte är så bra menmen tog dom för dom var typ
coola endel ;P nåra är väldigt oseriösa!! :P






xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer
Postat av: filippapossler

jag var också på hocky musikalen fast var dock inte med :P

2009-09-06 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0