Hola,. :P

Hola ...
sitter här å lyssnar på musik å så typ apberget ,,
har typ varit med linn för ett litet tag sen vi prata typ å satt lite vid datan ,,
men iaf imorrn kanske jag ska på en musikal som lisa ronja å pernilla ska va med i :)
venne om jag ska se menmen annars blire väll kompisar lr nåt :)
venne vad jag ska skriva mer,, men juste imorse då jag skulle cykla till skolan så märkte jag att det var översvämmning lr hur det stavas i tunneln så jag fick far tbx hem å ta en annan väg så jag höll på att komma försent men jag han som tur var,,
sen hade vi idrott andra lektionen å då hade vi fotboll på gräsytorna å där vare ju inte små vattenpölar! ;o
så man blev fett blööt!!
menmen har inge mer intresant att skriva om så byebye skriver imorrn :)<3





xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0