KUULL!;P

HAJHAJ :)
kom typ hem från maja för ett litet tag sen,,
jag var med maja signe olivia amanda å linn det var asa kuul!! :P
först så ¨var vi inne å typ satt vid datan,, vi spela in ett medly då alla sjöng det var fett kuul!! :P
sen skulle maja äta då visade linn å olivia sin dans som dom dansar på dansen dom var inte så bra på den dom gjorde typ i otakt å olika hela tidn menmen dom hade typ tränat en gång:)
aja nu sitter jag här som vanligt lyssnar jag på musiik hehe :P
imorrn äre skola! :(
vi har typ idrott första lektionen men jag har jätte ont i mitt knä sen matchen skrapade upp typ hela så ska typ tare lite lungt hoppas jag iaf att jag får :/
menmen ska typ gå upp å läsa för jag är as trött:]
pusshejj<3






xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0