OTH<3

hejj:)
sitter här å lyssnar på musiik ska typ gå å sätta mig vid tvn snart ska se mannen under trappan :]
det är fett läskigt venne om jag vågar se :]
men iaf först såg jag OTH å åt sen så såg jag top model å åt min rulltårta som jag gjorde idag som var sjukt god!!:)
men imorrn har vi typ coopertest på idrotten inte för att jag vet vad det är vet bara att man ska springa,,
Tråååk kmr dö man ska typ springa 2.6 lr nåt ganska drygt!!
sen har vi cp matte ;(
men efter skolan blire väll sitta hemma vid datan lr nåt sånt ;p
har typ inga träningar nu på vintern för jag har bestämt mig för att inte gå k-åkning så har bara dans fast har jue typ som 2 dans träningar :)
men nu ska jag gåå å se på lite tv skriver imorrn :)
pusshejj<3

 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0