Salut ,. ;p

hejhej ;p
har typ inte skrivit på 2 dar i måndags så var jag med matilda alicia lukas å ludde på dan sen på kvällen så var jag med matilda å linn :)
sen igår så slutade vi kl 13.25 så då for jag å hälsa på min gamla klass å sen så vara jag med nåra å gjorde en film :)
idag i skolan vare typ faiit lr va man ska säga det var typ läskigt ;/
men iaf imorrn efter skolan så ska jag gå till rektorn å fråga om jag typ kan få byta klass lr om jag kanske ska byta tbx till haga lr nåt för allvarligt min klass har nåt feel!! ;/
men juste kom på¨en till sak ja ska kanske börja konståkning igen ;]
ska testa imorrn :)
menmen pallar inte skriva mer men skriver imorrn :)
pusshejj<3


  
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0