Skola :/

hejj,,
Kom typ nyss hem från skolan ;/
första lektionen var idrott å då hade vi rugby bränboll å vanlig brännboll men jag kunde inte springa för jag har fortfarande jätte ont i mitt knä ;/
andra lektionen var MATTE,,, det gick bättre än va det bruka iaf menmen hatar det fortfarande!!
sen sista lektionen var livråddet är nåt konstigt fast det var ganska kul för vi körde heta stolen ;P;P fast sen gjorde vi en gruppövning lr va man ska säga å då sloga jag ju självklart i mitt knä så jag fick ondare :]
menmen jag är klantig javet men det är nåt ja får stå ut me ;P;P
nu sitter jag här å tyyp chattar å lyssnar på musiiik,,
pallar inte skriva mer,,
pusshejj<3

<----- Kanske ser ut som ett vanligt skrubbsår men det gör så JÄ*LA ont!!!



xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0