Stan,.

tjooo,.
kom nyss hem från stan:]
skulle gå själv idag oxå men hade lika tur idag för precis då jag skulle gå till monki så träffade jag amanda! ;p
menmen skulle köpa en kjol till min syrra å så :)
men nu sitter jag å chattar å smsar med linn å lite mer,.
ikv ska jag kanske vara med olivia lr så ska jag kanske va med amanda,.
ida i skolan hade vi först typ eng å det var inge kul för vi hade haft läxa typ glosor å jag hade inte tränat på nån visste inte typ va nån va ;/ så det gick sämst ,.
sen hade vi idrott (fotboll) det var kul fast vi hade typ övningar te.x bredsida pasningar å sånt å jag fick va
med en kille varje gång fick aldrig va med en tjej det sög!! :(
men sen spela vi match å så det var 4 lag mitt lag vann 2 å förlora 1 match :)
det kändes ganska så ovanligt för det var ju så himla liten plan sen så ibland glömde jag att vi inte körde med ofside så det kändes lite konstigt,.
men sen så hade vi typ so fast det var typ inte so vi fick typ bestämma lite saker te.x om vi skulle sova över på skolan isånnafall när å så,.
det var nära på att bli bestämt freda till lörda nästa vecka men det hade typ varit bra för då hade jag inte kunnat varit med för vi har lagfest typ lr avslutning med fotbollen å häldre det än typ sova över me skolan ;/
menmen har skrivit rätt mke ganska tråkigt å läsa javet men aja ska gå nu,.
pusshej<3




Btw är fett sötsugen!! :]


Sötaste amanda! ;]


xoxo//Lunndbeerg♥


Kommentarer
Postat av: matilda

kommentera och läs min blogg!

2009-09-11 @ 17:44:16
URL: http://nathaliematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0