tjaoo,.,.


hejj,.
idag har jag varit i skolan som jag sa så hade vi typ överlevnadssak:P
men iaf först då vi kom till skolan så märkte jag att jag glömt min mobil hemma,,
sen då vi skulle till skogen dåe så märkte jag att jag hade glömt det jag skulle äta på å så man ba smidigt gjort ;p
aja sen så gjorde vi lite saker där å så...
sen då vi kom tbx till skolan så vare typ 1 å en halv timme tills vi hade elevensval så jag satte mig å pratade
med ankan amanda å typ nåra fler,,,
menmen iaf sen så typ då kl var lite mer än halv 1 så for jag ner på stan för vi hade i rosa huset asså dans ,,
menmen iaf sen då jag kom dit så var typ alla nere i nåt rum me typ soffor å så sen läste dom typ roliga saker i kp å lite mer..
sen då kl var typ 10/5 i så gick jag upp å kolla lite i salen hade typ aldrig varit där innan,,,
sen så kom typ läraren å så..
vi gjorde typ lite saker te.x  berättade om oss själva å typ ställde frågor till lärarna å lite mer typ körde en namn lek å så ;p
menmen iaf sen efter det så for jag ner på stan å precis då jag kom till cykelparkeringen så såg jag olivia,mona å vd typ parkera cyklarna så jag hade väldigt tur för annars hade jag fått gå helt själv det hade inte varit så kul :]
menmen sen så gick vi typ till åhléns å där hitta jag en mascara som olivia sa var jätte bra för 99 kr,,
men köpte den inte direkt tänkte att jag kanske hitta nåt annat som jag ville ha häldre :]
sen så kom linn å så gick vi till bikbok å där hitta jag ett par jeans tights för 99 kr som jag ville ha :]
men köptemascaran sen ..
menmen nu är jag iaf hemma å gör inte så mke skulle va me olivia men hon skulle typ göra läxa lr nåt :/
vet att det blev ett väldigt ointresant inlägg menmen ska gå ,,
pusshejj<3



hehe min mascara :]




 


xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0