tjoobaa ;p

tjooo:)
sitter här trött å lyssnar på min nya favorit låt dont worry be happy-holly dolly, haha
men iaf idag då jag vakna 9 så kom jag på att jag hade träning 10 så jag skyndade mig att klä på mig å gjorde i ordning mig sen gick jag ner å fika sen typ 5 i så for jag hemifrån ;]
sen så kom jag ungefär 3 i,,
sen så efter dansen så for jag hem å dusha sen kolla jag vilken tid ume city haga spelade match i den där lilla inndbandy cupen då var kl ungefär 20 i 12 å deras match började kl 12 så jag frågade mamma om hon kunde jutsa mig till ersboda å hon sa nej så då gick jag ut till pappa å frågade han ba ja det kan jag väll :)
sen blev typ mamma sur på pappa :]
men sen sjutsade pappa mig sen så såg jag matchen med linn det var kuul dom mötte röbäck:)
umecity vann med 4-0:)
sen ¨så for jag linn å linns pappa å köpte mat på frazzes :)
sen for vi till linns farfar å åt där å så sen vare en till match som vi såg det var umecity haga mot úmecity söder :)
då vann umecity söder med typ 4-2 lr 5-2 kmr inte riktigt ihåg :]
sen så for vi hem å linn skulle på träning :)
jag satte mig vid tvn hann typ sitta där i 45 min ungefär sen skulle vi å laga min cykel som är typ cp ;p
sen så for jag på stan å var där med maja olivia ronja mona å signe vi gjorde typ inte så mke lr gick runt lite ;p
sen så¨for vi hem å nuy sittter jag här å ska fara till olivia nu så jag skriver kanske mer senare,,
pusshejj<3


 
xoxo//Lunndbeerg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0